A korábbi évek sikerei után, 2020-ban is megrendezték a hazai webáruházak szakmai megmérettetését, Az Év Webshopja versenyt, ahol a kedvenc online számlázónk idén is értékes Billingo Innovátor előfizetéssel kedveskedett a legjobbaknak, összesen 768 000 Ft értékben. Érdemes volt indulni!
Az internetes kiskereskedelem az elmúlt években is látványos növekedést mutatott, a koronavírus járvány miatti korlátozások, a távolságtartásai igény és a kényelmes és biztonságos otthoni vásárlás azonban meg látványosabbá tette az emelkedő görbét.
Az óriási webáruházak mellett a kis webshopok is növekedésről számoltak be, az egyre erősödő konkurenciaharc és a dráguló hirdetési költségárak miatt pedig talán soha nem számított ennyire a kreativitás és a különleges online marketing megoldások megléte, mint idén. Az Év Webshopja verseny pedig éppen ezekre fókuszált.
Az Év Webshopja versenyt Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezetője hozta létre, a megmozdulásra pedig évről évre több webáruház tulajdonos nevez. A pályázat legnagyobb előnye, hogy itt nem csak a nagyok rúgnak labdába. A döntés szakmai szempontjai miatt a kicsik is éppen akkora eséllyel indulnak az egyre értékesebb díjakért.
A szakmai zsűri a döntés során az ügyfélbarát megoldásokat és kommunikációt, a kreatív sales és marketing megoldásokat, a webergonómiát, a designt, a logisztikai megoldásokat, az egyedi szolgáltatásokat, az ötletességet és innovációt, valamint a praktikusságot és átláthatóságot is figyelembe vette.
A Billingo idén szponzortként állt a verseny mögé és jelentős értékben támogatta Az Év Webshopja versenyt, amelyre ezúttal közel 500 nevezés érkezett. Közülük a 3 döntős és 20 nyertes webáruház vihetett haza értékes Billingo Innovátor utalványokat, összesen 768 000 Ft értékben.
A Billingo Innovátorral a nyertesek egy profi és automatizálható számlázórendszert kaptak, amelyet a webáruházukkal összekötve akár 100%-ban automatizálni tudják az online megrendelések számlázását.
A Billingo API-val kezdő programozói tudással is egyszerű az integráció. Ezt követően a megrendelés után a Billingo szinkronizál a webshoppal, majd az átadott adatok alapján elkészíti és ki is küldi a számlát a vevőnek. Ha pedig a számla adatszolgáltatásra kötelezett és a Billingo össze van kötve a NAV Online Számla rendszerével, akkor az adatszolgáltatást is automatikusan intézi. Ezzel a webáruház tulajdonosok jelentős adminisztrációs tehertől szabadulhatnak meg, és hatékonyabbá, olcsóbbá válik a számlázásuk is.
A díjakat Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Füzér Péter, a Billingo ügyvezetője adta át a nyerteseknek, 2020. október 2-án Az Év Webshopja verseny ünnepélyes díjátadó gálájának keretein belül.
Ezúton is gratulálunk a nyerteseknek!
1. helyezett: Iddesign.hu
2. helyezett: etaska.hu
3. helyezett: keramiaotthon.hu
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...