Február 17-én rendezték meg Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét, ahol több mint 60 előadás járult hozzá ahhoz, hogy a résztvevők felfedezzék az online kereskedelem aktuális trendjeit és bejárják az ecommerce izgalmas világát. Az eseményen főtámogatóként és kiállítóként is részt vettünk. Köszönjük a sok érdeklődést, az expo minden egyes percét élveztük veletek!
Egy év kihagyást követően a covid-helyzet végre lehetővé tette, hogy idén ismét személyesen is összegyűljenek az e-kereskedelem szakmai kiállítói és előadói. A rendezvényt óriási érdeklődés övezte, amelyről a közel 1600 fős résztvevőszám tanúskodik.
Az idei expo számos újdonságot tartogatott. Kibővült a kiállítói tér, a korábbi 800 négyzetméter helyett most 1600 négyzetméter állt a 72 kiállító rendelkezésére, akik egyedi ajánlatokkal várták az érdeklődőket.
Több, mint 60 színvonalas előadás kalauzolta el a résztvevőket az e-kereskedelem világában, melyet a résztvevők 5 különböző helyszínen hallgathattak meg. Többek között az okos fizetési megoldások, a webáruház marketing, a hirdetések, a SEO és a pszichológia is helyet kapott a színpadon.
Vezérigazgatónk, Sárospataki Albert ‘Hogyan teremthető plusz bevétel és magas ügyfélélmény a számlázással’ címen vezette be a jelenlévőket a számlázás, mint marketing eszköz eddig fel nem fedezett világába.
Megtiszteltetés, hogy a Billingo fő támogatóként lehetett jelen a nagyszabású rendezvényen, és természetesen csapatunk is szép számmal képviseltette magát a konferencián. Impozáns standunk rengeteg érdeklődőt vonzott és külön Billingo terem fogadta a látogatókat.
A kapcsolatépítés egyik békés szigete volt a Billingo Lounge, ahol a kényelmes kanapék lehetőséget biztosítottak az arra járóknak egy-egy értékes beszélgetésre. Emellett a friss Billingo popcorn könnyed kikapcsolódást nyújtott az e-commerce utazás során.
Igazi csemegének bizonyultak a Billingo család népszerű tagjai is, az online számlázó, a készletkezelő, a pályázatfigyelő, az API és a Billingo Ads, melyek iránt rengetegen érdeklődtek, nagyon sok izgalmas kérdésre válaszolhattunk és hihetetlen mennyiségű pozitív visszajelzést kaptunk.
A jelenlévők egy Ecommerce útlevéllel járták a rendezvényt és a különböző helyszíneken pecséteket gyűjthettek, mellyel a sorsolást követően egy szerencsés, Harka László 1 éves, az összes népszerű szolgáltatást magába foglaló Billingo ALL-IN előfizetést nyert, amelyet Sárospataki Albert adott át neki.
Fantasztikusan éreztük magunkat és köszönjük szépen minden résztvevőnek, hogy eljött. Reméljük, hogy jövőre ismét találkozhatunk!
Hivatalos: Taroltunk a Marketing Diamond Awardson! 14 díjazott pályamunkával nemcsak az Év Vállalata címet hoztuk el, hanem a megbízói toplista élére is felkerü...
Február 22-én, a rangos Companies for the Future Award 2025 gálaeseményen a Billingo Technologies Zrt. elnyerte a középvállalati kategória első helyezését! A Jo...
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...