Február 17-én rendezték meg Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét, ahol több mint 60 előadás járult hozzá ahhoz, hogy a résztvevők felfedezzék az online kereskedelem aktuális trendjeit és bejárják az ecommerce izgalmas világát. Az eseményen főtámogatóként és kiállítóként is részt vettünk. Köszönjük a sok érdeklődést, az expo minden egyes percét élveztük veletek!
Egy év kihagyást követően a covid-helyzet végre lehetővé tette, hogy idén ismét személyesen is összegyűljenek az e-kereskedelem szakmai kiállítói és előadói. A rendezvényt óriási érdeklődés övezte, amelyről a közel 1600 fős résztvevőszám tanúskodik.
Az idei expo számos újdonságot tartogatott. Kibővült a kiállítói tér, a korábbi 800 négyzetméter helyett most 1600 négyzetméter állt a 72 kiállító rendelkezésére, akik egyedi ajánlatokkal várták az érdeklődőket.
Több, mint 60 színvonalas előadás kalauzolta el a résztvevőket az e-kereskedelem világában, melyet a résztvevők 5 különböző helyszínen hallgathattak meg. Többek között az okos fizetési megoldások, a webáruház marketing, a hirdetések, a SEO és a pszichológia is helyet kapott a színpadon.
Vezérigazgatónk, Sárospataki Albert ‘Hogyan teremthető plusz bevétel és magas ügyfélélmény a számlázással’ címen vezette be a jelenlévőket a számlázás, mint marketing eszköz eddig fel nem fedezett világába.
Megtiszteltetés, hogy a Billingo fő támogatóként lehetett jelen a nagyszabású rendezvényen, és természetesen csapatunk is szép számmal képviseltette magát a konferencián. Impozáns standunk rengeteg érdeklődőt vonzott és külön Billingo terem fogadta a látogatókat.
A kapcsolatépítés egyik békés szigete volt a Billingo Lounge, ahol a kényelmes kanapék lehetőséget biztosítottak az arra járóknak egy-egy értékes beszélgetésre. Emellett a friss Billingo popcorn könnyed kikapcsolódást nyújtott az e-commerce utazás során.
Igazi csemegének bizonyultak a Billingo család népszerű tagjai is, az online számlázó, a készletkezelő, a pályázatfigyelő, az API és a Billingo Ads, melyek iránt rengetegen érdeklődtek, nagyon sok izgalmas kérdésre válaszolhattunk és hihetetlen mennyiségű pozitív visszajelzést kaptunk.
A jelenlévők egy Ecommerce útlevéllel járták a rendezvényt és a különböző helyszíneken pecséteket gyűjthettek, mellyel a sorsolást követően egy szerencsés, Harka László 1 éves, az összes népszerű szolgáltatást magába foglaló Billingo ALL-IN előfizetést nyert, amelyet Sárospataki Albert adott át neki.
Fantasztikusan éreztük magunkat és köszönjük szépen minden résztvevőnek, hogy eljött. Reméljük, hogy jövőre ismét találkozhatunk!
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...