Vállalkozásod célja, hogy az általad kínált terméket vagy szolgáltatást eladd. Ahozz, hogy minél több potenciális ügyfél figyelmét felkeltsd, illetve vásárlóid visszatérjenek hozzád egy erős márkára van szükséged. Mutatjuk, hogyan segíthet neked ebben is a Billingo hamarosan érkező újdonsága, a White Label.
Vállalkozásod célja, hogy az általad kínált terméket vagy szolgáltatást eladd. Ahhoz, hogy minél több potenciális ügyfél figyelmét felkeltsd, illetve vásárlóid visszatérjenek hozzád, egy erős márkára van szükséged. Mutatjuk, hogyan segíthet neked ebben is a Billingo hamarosan érkező újdonsága, a White Label.
Ahhoz, hogy kitűnj a tömegből egy stabil identitásra van szükséged. Márkád erősítését szolgálják és annak szerves részei a cégnév, logó, dizájn és a szimbólumok. Ezekkel a vizuális elemekkel öltöztetheted fel céged, erről jegyeznek majd meg. A jól felépített márka révén ügyfeleid megkülönböztetnek versenytársaidtól.
Ha az emberek összekapcsolják az adott terméket a te márkáddal az már félsiker. De te ne elégedj meg ennyivel. Törekedj arra, hogy az általad nyújtott szolgáltatás a minőség, a profizmus szinonímája legyen. Ha ezt eléred, olyan értéket társítanak cégedhez, hogy nem keresnek nálad jobb megoldást.
Egy jó kezdet vagy egy sikeres periódus céged életében ne nyugtasson meg. Mindig jönnek majd új vállalkozók, akik megpróbálnak a te területeden érvényesülni. Mutatunk néhány tanácsot, amely a versenyelőnyöd megőrzéséhez elengedhetetlen.
Semmilyen vásárló nem zárja ki az érzelmeit a döntéseikor. A számládon megjelenő általad választott színekkel befolyásolhatod érzelmeiket. Kelts pozitív benyomást, ragadd meg a fogyasztó emlékezetében és alapozd meg a következő vásárlást már ekkor.
Az agy gyorsabban dolgozza fel a vizuális elemeket, mint a szövegeket: szentelj kiemelt figyelmet a képi megjelenésnek. Használj egyedi dizájnt kiállított számláidon is!
A márkaépítés soha nem áll meg: találkozzanak minél többször, a lehető legtöbb helyen cégeddel. Használd logódat, arculatod betűtípusát számláidon is.
A képekkel irányítható a fókusz: építs fel vizuális hierarchiát számládon. A láblécben elhelyezhetsz kisebb képet is, így ügyfeled utolsó emléke nem kell, hogy a kifizetendő összeg legyen. Vállalkozásod szimbólumait vagy mottóját is megjelenítheted itt, az arculatodnak megfelelő háttérrel.
Fűzd szorosabbra a kapcsolatot: egy igényes, egyedi számlával nemcsak profizmusodat jelezheted. Törődést és exkluzivitást sugallsz, ügyfeled szemében így tovább nő márkád értéke.
Nagyon fontos tehát, hogy vállalkozásod kiforrott arculattal rendelkezzen, ennek szabályait célszerű rögzítened egy kézikönyvben. Hogy ez mennyire működik? Ha egy étterem teraszán meglátsz egy fehér terítőt piros pöttyökkel, neked is a Túró Rudi jut eszedbe ugye?
A Billingo segít, hogy te is ezt a szintet célozhasd meg. Gondosan felépített márkád már az első kézfogáskor átnyújtott – szintén az arculatodra tervezett – névjegykártyával megszólítja ügyfeled. Hogy mi az üzeneted és, hogy hatása meddig tart, az csak rajtad múlik. Maradj igényes és profi szolgáltatásod teljes időtartama alatt és ügyelj számláidra is.
Ha nem akarsz lemaradni további hasznos tanácsokról és már égsz a vágytól, hogy kipróbálhasd az első negyedévben érkező White Label-t, akkor olvasd blogunkat és kövess minket Facebook-on.
Sorozatunk következő és egyben utolsó részében a kulisszák mögé tekinthetsz be: art directorunk mesél többek közt arról, hogyan jut el egy ötlet a fejlesztésen át a számlasablonok közé.
Ha a vásárlói közösségnek lenne neme, nő lenne - ez az egyik szlogenje a B2W fesztiválnak, amelyet idén ötödik alkalommal rendeznek meg. Hidd el, te is olyan vá...
A könyvelő letisztázza egy vállalkozás adminisztrációját, pénzt takarít meg a cégeknek, összességében segíti a helyes stratégia kialakítását. Nincs ez másként á...
Milliókkal többet hozhat a konyhára, ha van egy jó üzleti terved. Több pályázati pénz befolyásával, magasabb befektetői bizalom járhat, ha a céged fundamentuma ...
Az idő egy vállalkozónak a legnagyobb kincse. Így aztán amennyi időt csak lehet, érdemes megspórolni a pénzügyekben is. De hogyan lehet ezt aprópénzre váltani, ...
Egy vállalkozónak mi sem lehet kérdés annál jobban, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni a vállalkozását. Hatékonyság, azaz kevesebb költség, több bevétel. Ezek...
Még tart a nyár, fordítsd vállalkozásod előnyére a lendületet, hogy egész évben pezsgő legyen a céges légkör és a gazdasági helyzeted. Értékelj, tervezz, strukt...