Hatékonyságnövelés 3 lépésben - 2. rész

Vállalkozásfejlesztés 2017.02.02. - 3 p. olvasás

Vállalkozásod célja, hogy az általad kínált terméket vagy szolgáltatást eladd. Ahozz, hogy minél több potenciális ügyfél figyelmét felkeltsd, illetve vásárlóid visszatérjenek hozzád egy erős márkára van szükséged. Mutatjuk, hogyan segíthet neked ebben is a Billingo hamarosan érkező újdonsága, a White Label.

White label

Márkaépítés a Billingóval

Vállalkozásod célja, hogy az általad kínált terméket vagy szolgáltatást eladd. Ahhoz, hogy minél több potenciális ügyfél figyelmét felkeltsd, illetve vásárlóid visszatérjenek hozzád, egy erős márkára van szükséged. Mutatjuk, hogyan segíthet neked ebben is a Billingo hamarosan érkező újdonsága, a White Label.

A márka célja

Ahhoz, hogy kitűnj a tömegből egy stabil identitásra van szükséged. Márkád erősítését szolgálják és annak szerves részei a cégnév, logó, dizájn és a szimbólumok. Ezekkel a vizuális elemekkel öltöztetheted fel céged, erről jegyeznek majd meg. A jól felépített márka révén ügyfeleid megkülönböztetnek versenytársaidtól.

Ragadj meg a köztudatban

Ha az emberek összekapcsolják az adott terméket a te márkáddal az már félsiker. De te ne elégedj meg ennyivel. Törekedj arra, hogy az általad nyújtott szolgáltatás a minőség, a profizmus szinonímája legyen. Ha ezt eléred, olyan értéket társítanak cégedhez, hogy nem keresnek nálad jobb megoldást.

Erősítsd a brandedet Billingóval

Egy jó kezdet vagy egy sikeres periódus céged életében ne nyugtasson meg. Mindig jönnek majd új vállalkozók, akik megpróbálnak a te területeden érvényesülni. Mutatunk néhány tanácsot, amely a versenyelőnyöd megőrzéséhez elengedhetetlen.

  • Semmilyen vásárló nem zárja ki az érzelmeit a döntéseikor. A számládon megjelenő általad választott színekkel befolyásolhatod érzelmeiket. Kelts pozitív benyomást, ragadd meg a fogyasztó emlékezetében és alapozd meg a következő vásárlást már ekkor.

  • Az agy gyorsabban dolgozza fel a vizuális elemeket, mint a szövegeket: szentelj kiemelt figyelmet a képi megjelenésnek. Használj egyedi dizájnt kiállított számláidon is!

  • A márkaépítés soha nem áll meg: találkozzanak minél többször, a lehető legtöbb helyen cégeddel. Használd logódat, arculatod betűtípusát számláidon is.

  • A képekkel irányítható a fókusz: építs fel vizuális hierarchiát számládon. A láblécben elhelyezhetsz kisebb képet is, így ügyfeled utolsó emléke nem kell, hogy a kifizetendő összeg legyen. Vállalkozásod szimbólumait vagy mottóját is megjelenítheted itt, az arculatodnak megfelelő háttérrel.

  • Fűzd szorosabbra a kapcsolatot: egy igényes, egyedi számlával nemcsak profizmusodat jelezheted. Törődést és exkluzivitást sugallsz, ügyfeled szemében így tovább nő márkád értéke.

Nagyon fontos tehát, hogy vállalkozásod kiforrott arculattal rendelkezzen, ennek szabályait célszerű rögzítened egy kézikönyvben. Hogy ez mennyire működik? Ha egy étterem teraszán meglátsz egy fehér terítőt piros pöttyökkel, neked is a Túró Rudi jut eszedbe ugye?

A Billingo segít, hogy te is ezt a szintet célozhasd meg. Gondosan felépített márkád már az első kézfogáskor átnyújtott – szintén az arculatodra tervezett – névjegykártyával megszólítja ügyfeled. Hogy mi az üzeneted és, hogy hatása meddig tart, az csak rajtad múlik. Maradj igényes és profi szolgáltatásod teljes időtartama alatt és ügyelj számláidra is.

Ha nem akarsz lemaradni további hasznos tanácsokról és már égsz a vágytól, hogy kipróbálhasd az első negyedévben érkező White Label-t, akkor olvasd blogunkat és kövess minket Facebook-on.

Sorozatunk következő és egyben utolsó részében a kulisszák mögé tekinthetsz be: art directorunk mesél többek közt arról, hogyan jut el egy ötlet a fejlesztésen át a számlasablonok közé.

Hasonló cikkek a kategóriában

Melyik a legjobb bankszámla egy kkv-nak ma Magyarországon

Melyik a legjobb bankszámla egy kkv-nak ma Magyarországon?

Vállalkozásfejlesztés 2025.03.19. - 7 p. olvasás

Folyamatosan emelkednek a céges banki költségek, melyek állandó nyomás alatt tartják a hazai kis- és középvállalkozásokat. A kérdés az, hogy hogyan lehet ezt cs...

Vállalkozóként cserélnéd le az autódat? Így finanszírozhatod

Vállalkozóként cserélnéd le az autódat? Így finanszírozhatod

Vállalkozásfejlesztés 2025.03.13. - 7 p. olvasás

Korábban cégautót fenntartani anyagilag kifejezetten kedvező volt a magánhasználat költségeihez képest. Ma már ez nem feltétlenül van így, ezért lehet, hogy saj...

követeléskezelés

Mondj búcsút a kintlévőségeknek a Billingo követeléskezeléssel

Vállalkozásfejlesztés 2025.03.11. - 2 p. olvasás

A számlák kiállítása még csak a kezdete az üzleti folyamatoknak. Az igazi kérdés az, hogy a teljesítések után mikor és hogyan érkezik meg a pénz. A kintlévősége...

GINOP plusz 1.4.3

KKV Technológia Plusz Hitelprogram - GINOP Plusz 1.4.3-24

Vállalkozásfejlesztés 2025.02.18. - 5 p. olvasás

A KKV Technológia Plusz Hitelprogram 0%-os kamatozású hitellel segíti a vállalkozások technológiai fejlesztését és versenyképességük növelését. A kedvezményes h...

Hitelkiváltás vállalkozóknak: így spórolhatsz a kölcsönödön

Hitelkiváltás vállalkozóknak: így spórolhatsz a kölcsönödön

Vállalkozásfejlesztés 2025.02.13. - 6 p. olvasás

A vállalkozásod pénzügyei valószínűleg az elsődleges figyelmedet élvezik, de ettől még magánemberként is lehetnek olyan céljaid, amelyekhez a bank pénzére van s...

Megbízási szerződés

Megbízási szerződés érthetően -» mikor, kivel és hogyan?

Vállalkozásfejlesztés 2025.01.29. - 18 p. olvasás

A megbízási szerződés az egyik leggyakrabban alkalmazott szerződéstípus, mert rugalmas jogviszonyt biztosít a feleknek, és akár olyan egyedi feladatok, pontosan...

Back to Top