Vállalkozásod fejlődéséhez neked is folyamatosan tanulnod, fejlődnöd, javulnod kell. Hatékonyságnövelő sorozatunk utolsó részében ehhez is adunk néhány tippet!
Sorozatunk első részében azt mutattuk be neked, hogy az elektronikus számlázás előnyeit kihasználva hogyan válhatsz még hatékonyabbá. A második részben azt is megtudhattad, hogy a Billingóval miként építhetsz egy még erősebb márkát, ami segít megragadni ügyfeleid emlékezetében.
Ahhoz azonban, hogy megőrizd pozíciód a piacon, folyamatosan a fejlődés lehetőségét kell keresned, és fejlesztened kell, hogy megőrizhesd versenyelőnyödet. Sorozatunk harmadik részében megmutatjuk neked, hogyan kerüld el, hogy felemésszen a piaci verseny.
A legkisebb vállalkozásoknak szinte az egyetlen esélye az előrelépésre, ha valami innovatív megoldással rukkolnak elő. Ez lehet bármi az új termelési eljárásnak köszönhető legalacsonyabb ártól kezdve, az óramű pontossággal működő szállítási rendszerig. Figyeld a piacot, kövesd, hogy mit csinálnak a többiek és keresd a piaci réseket, ahol még befurakodhatsz és újítani tudsz.
Tartsd észben, a konkurenciád is éppen azon töri a fejét, hogyan szerezhetné meg a te piacodat, piacrészesedésére vadásznak. Járj egy lépéssel mindig előtte!
Meddig van biztonságban céged? Egészen addig, amíg az általad kínált terméket vagy szolgáltatást a fogyasztók jobbnak ítélik meg, mint a riválisodét. És itt most nemcsak az árról, a minőségről vagy a reklámról beszélünk. Hanem az apró részletekről is: az ügyfélszolgálatról, a vevőkezelésről, vevői kapcsolatról és extrákról, mint pl. a számlád.
Tegyük fel, hogy a számla küllemére minden közvetlen versenytársad csak legyint, mondván lényegtelen. Te azonban olyan számlát készítesz, ami a profizmusodat sugallja. Szép, igényes, az üzenetedet közvetíti. Ebből ügyfeled két dolgot fog leszűrni:
Ha még a számládra is ennyire odafigyelsz, akkor valószínűleg a többi területen is ilyen megbízható vagy. Értékeli majd a különleges bánásmódot és a kitüntetett figyelmet, és exkluzívnak érzi majd a helyzetét az ügyfeledként.
Azonban ami ma még újdonságnak számít, az nagyon hamar elvárássá válik szinte minden termék esetében. Egy jól működő ötletet ugyanis a piaci szereplők igyekeznek a leggyorsabban lemásolni. Fordítsd csak meg a fenti példát úgy, hogy ebben az esetben már te vagy az egyetlen, aki nem törődik számlája megjelenésével. Ügyfeleid így már azt érezhetik, hogy versenytársaidtól több figyelmet kapnak és érdemes hozzájuk fordulni.
Mi is tudjuk, hogy fontosak számodra az üzleti partnereid és vásárlóid. Ezért a Billingo is folyamatosan fejlődik, hogy céged számára mindig egy fokkal gördülékenyebbé váljon a számlázás.
A kezdetek óta célunk egy olyan szoftver megalkotása, amely nem csak hasznos, hanem szerethető is, ezért pedig:
Az utolsó fejlesztési etap eredményeiről itt írtunk részletesen. Te miben fejlődtél utoljára?
Ne maradj le te sem a piactól, válaszd már ma a számlázás legmodernebb módját. Még nincs Billingo fiókod? Regisztrálj egyet akár teljesen ingyen »
Ha a vásárlói közösségnek lenne neme, nő lenne - ez az egyik szlogenje a B2W fesztiválnak, amelyet idén ötödik alkalommal rendeznek meg. Hidd el, te is olyan vá...
A könyvelő letisztázza egy vállalkozás adminisztrációját, pénzt takarít meg a cégeknek, összességében segíti a helyes stratégia kialakítását. Nincs ez másként á...
Milliókkal többet hozhat a konyhára, ha van egy jó üzleti terved. Több pályázati pénz befolyásával, magasabb befektetői bizalom járhat, ha a céged fundamentuma ...
Az idő egy vállalkozónak a legnagyobb kincse. Így aztán amennyi időt csak lehet, érdemes megspórolni a pénzügyekben is. De hogyan lehet ezt aprópénzre váltani, ...
Egy vállalkozónak mi sem lehet kérdés annál jobban, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni a vállalkozását. Hatékonyság, azaz kevesebb költség, több bevétel. Ezek...
Még tart a nyár, fordítsd vállalkozásod előnyére a lendületet, hogy egész évben pezsgő legyen a céges légkör és a gazdasági helyzeted. Értékelj, tervezz, strukt...