Hogyan találd meg a legtutibb időpontfoglaló rendszert?

Vállalkozásfejlesztés 2021.11.23. - 9 p. olvasás

A szépségiparban, egészségügyben dolgozol, autószervizt üzemeltetsz és alig győzöd a vendégek bejelentkezéseit kezelni? Tanfolyamokat szervezel, de rengeteg időd elmegy a regisztráció koordinálásával? Folyton csörög a telefonod és már rongyosra írtad a határidőnaplódat? Néha alig tudod követni a változásokat, lemondásokat, új bejelentkezéseket? Imádnád, ha heti több órád felszabadulna az adminisztráció automatizálásával? Mutatjuk, hogy teheted sokkal egyszerűbbé mindennapjaidat és szabadíthatsz fel extra időt, amit vállalkozásod fejlesztésének vagy saját feltöltődésednek szentelhetsz.

időpontfoglaló rendszer

Ha még mindig a hagyományos telefonos bejelentkezések elkötelezett híve vagy, akkor rengeteg papírmunkát és fáradtságot generálsz magadnak. Hiába modernebb megoldás az e-mail, Viber vagy Messenger, az adminisztráció ezekkel a csatornákkal sem csökken. Rendszeresen kell figyelni a beérkezett üzeneteket, beírni a naptárba, kezelni a módosításokat. Kész őrület!

Amellett, hogy ezek a megoldások órákat vesznek el az életedből, ráadásul sokkal kevésbé csábítóak, mint egy modern időpontfoglaló rendszer.

Miért imádják a vendégek az időpontfoglaló rendszereket?

Bár a személyes kapcsolatfelvételnek kétségtelenül megvan a maga bája, egy profi időpontfoglaló rendszer sokkal komolyabbá, megbízhatóbbá tesz egy vállalkozást, ahová a vendégek is szívesebben köteleződnek el. Kiszámítható, a nap 24 órájában elérhető, így az sem gond, ha az éjszaka közepén találjuk ki, hogy bejelentkezünk masszőrünkhöz vagy kozmetikusunkhoz.

Ha egyszerű, gyors és profi a kapcsolatfelvétel, az sokkal több klienst vonz, mert:

  • a vendégek/jelentkezők szeretik tudni, hogy mikor van szabad hely
  • vonzóbb, ha kiválaszthatják a számukra megfelelő időpontot, akár több hétre előre
  • nem kell telefonálniuk, várakozniuk, néhány kattintással el tudják intézni a foglalást
  • könnyen és gyorsan módosíthatják vagy törölhetik az időpontokat kellemetlen magyarázkodás nélkül
  • automatikus emlékeztetőt is kaphatnak az időpont előtt, így nem fordul elő, hogy megfeledkeznek a foglalásról
  • Szolgáltatóként miért a legjobb barátod egy profi időpontfoglaló?
  • Ez nem kérdés: gigamennyiségű időt, energiát és bosszankodást spórol meg.
  • Időpontfoglaló rendszered sokkal szervezetebbé teszi az életedet anélkül, hogy külön tervezéssel kellene foglalkoznod:
  • automatikusan látod napon belül órára leosztva vendégeidet
  • bejelölheted, hogy mikor nem szeretnél senkit fogadni, így csak azokra az időpontokra tudnak jelentkezni, amelyek neked is alkalmasak
  • sok ügyfél/vendég esetén növeli a bizalmat, ha látszik, mennyi lefoglalt időpontod van már
  • nem szükséges egyszerre több platformot figyelned, elkerülheted a felesleges telefonokat, e-maileket, üzeneteket
  • az automatikus emlékeztetőknek köszönhetően nem kell attól tartanod, hogy valaki elfelejti az időpontját
  • hasznos statisztikákat tudsz készíteni a foglalások alapján, akár cashflow-dat is nyomon követheted

Tudtad, hogy egy jó időpontfoglalóval még a számlázást is automatizálhatod?

Bizony, nem csak a foglalások adminisztrációs terhét tudja levenni a válladról egy jó időpontfoglaló, hanem akár néhány kattintással kiállíthatod számláidat is vendégeidnek. Ehhez egyszerűen API-n keresztül össze kell kötnöd online számlázódat az időpontfoglalóval és már készül is a számla, amit aztán e-mailben kiküldhetsz. Nem kell a számlázási adatok begépelésével sem bajlódnod, hisz azokat a rendszer a foglaláskor bekéri. Vége a kézi számlatömbben körmölésnek és a műszak utáni plusz adminisztrációnak, mindenki boldog és elégedett.

Milyen időpontfoglaló rendszert válasszak?

Megmutatjuk 4 kedvenc időpontfoglalónkat, amelyeket bármikor könnyen és gyorsan összeköthetsz Billingo fiókoddal, hogy a számlázást is kipipálhasd.

Újdonság: megérkezett a Billingóba a Minup!

A Minup a legújabb magyar fejlesztésű online időpontfoglaló és ügyfélkezelő rendszer, amely segít automatizálni az időpontfoglalást és hatékonyan nyomon követni az ügyfeleidet. Sőt mostantól a számlázást is tudod automatizálni a Billingo-Minup összekötéssel.

A rendszer egy teljesen testreszabható foglaló oldalt kínál, amely tökéletes választás bármilyen szolgáltatást nyújtó vállalkozás számára, legyen szó szépségiparban dolgozókról, tanácsadókról, coachokról, magántanárokról vagy más szakemberekről.

A foglaló oldal linkje egyszerűen megosztható üzenetben, social medián vagy akár weboldalba is ágyazható mindössze néhány kattintással.

A modern, letisztult és egyszerűen kezelhető felületnek köszönhetően a Minupot a felhasználók a “legegyszerűbben használható” időpontfoglaló rendszerként emlegetik. Azonban ne hagyd, hogy az egyszerűsége megtévesszen! A háttérben egy átgondolt, sokoldalú rendszer működik, amely rengeteg beállítási lehetőséggel alkalmazkodik a felhasználók igényeihez.

 Megérkezett a Billingóba az YCLIENTS!

Az YCLIENTS egy felhő alapú „all-in-one" ügyviteli rendszer, amelynek alapja egy digitális naptár. Ez lehetővé teszi a szépségszalonok, egészségügyi intézmények, sport- és fitnesztermek, autószerelők, gumiszervizek és gyakorlatilag bármely szolgáltatóiparban tevékenykedő vállalkozó számára a hagyományos és az online időpontfoglalások egyszerű kezelését és az üzleti folyamatok automatizálását.

Segít abban, hogy könnyedén irányíthasd vállalkozásod, legyen az egy egyszemélyes üzlet vagy akár egy egész franchise hálózat. Segítségével átláthatóbbá válnak az időpontfoglalások, pénzügyi- és raktárkészlet munkafolyamatok, leegyszerűsödik a vendégekkel való kommunikáció: automatikus emlékeztető push üzeneteket, SMS-eket vagy e-maileket küldhetsz vendégednek közelgő időpontjáról. Bármilyen információra van szükséged, mindössze néhány kattintással megtalálod. Minden vendégről vendégkartont vezet, amelyből olyan információkat is megtudhatsz, hogy hányszor volt nálad, milyen szolgáltatásokat vett igénybe.

Teljes pénzügyi- és raktárnyilvántartást kaphatsz szakembereid vagy éppen saját hatékonyságodról, akár 40 különböző automatikus kimutatás formájában, mindezt bármely eszközről, anélkül, hogy az üzletben tartózkodnál.

Az online időpontfoglaló dizájnja és folyamatai teljes mértékben testreszabhatók. A Google Analytics és Facebook Pixel integrációjának köszönhetően pontosan mérni tudod, honnan érkeznek az időpontfoglalások. Láthatod, hogy mennyire sikeresek a hirdetéseid és mennyibe kerül egy új vendég időpontfoglalása.

A YCLIENTS népszerűségének legkiválóbb bizonyítéka, hogy világszerte 10 millió időpontfoglalást rögzít havonta és mára már több mint 31 000 vállalkozás használja. A rendszer fejlesztésén 200 szakember dolgozik nap mint nap, hogy még több hasznos és fontos funkciót biztosíthasson felhasználói számára. Ilyen többek között a Stripe integráció is, ami lehetővé teszi egy szolgáltatás (vagy akár oktatás) előlegének vagy a teljes díjának online foglaláskor, előre történő bankkártyás utalását.
A YCLIENTS legutóbbi fejlesztésének köszönhetően pedig itthon egyedülálló módon a Google Térképen vagy Keresőn keresztül is tud a vendég időpontot foglalni hozzád. Ha pont a környékeden keresi azt a szolgáltatást, amit te nyújtasz, és kiad Téged a Google Kereső, a YCLIENTS integrációjával a Google felületén keresztül, néhány kattintással közvetlenül tud hozzád időpontot foglalni.

Sőt mostantól a számlázásra sem lesz gondod, hiszen a Billingo-YCLIENTS összekötéssel automatizálhatod a számlák kiállítását akár egyszerre több Billingo profil összekötésével. Ha számláznod kell, nincs más dolgod, mint a fizetés után megadni az ügyfél adatok mellé a számlázási adatokat és rákattintani a „Számla küldés" gombra. Innentől már a Billingo végez el helyetted mindent: elkészíti a számlát és elküldi az ügyfélnek. A következő alkalommal pedig – mivel a YCLIENTS csatolja a vendégkartonhoz a számlázási adatokat – már csak egy kattintás és kész is a számla.

Lépj be Billingódba és az YCLIENTS-et megtalálod az Összekötések menüpont alatt! >>

BWNET - Magyarország legnagyobb szépészeti információs platformja

A BWNET a szépségipar és Billingósaink egyik óriási kedvence, hiszen nem csak zseniális időpontfoglaló, hanem egy komplex ügyviteli rendszer is. Országszerte fodrászok, kozmetikusok, pedikűrösök, manikűrösök ezrei használják.

A BWNET teljesen automatizálja a bejelentkezéseket és teljesen leveszi a szépségiparban dolgozók válláról az időpontegyeztetések okozta stresszt.

A virtuális naptár manuálisan szerkeszthető és a vendégek mindig valós időben láthatják a szabad időpontokat. A foglalások módosíthatók és le is mondhatók. Intelligens e-mail és sms-értesítők biztosítják az elfelejtett időpontok minimalizálását.

A BWNET azonban nem csak az időpontfoglalásokban kiváló, hanem remek statisztikák készíthetők vállalkozásod pénzügyi helyzetéről a bejelentkezések alapján, de készletezést, kötségnyilbántartást, rendelési listákat, fizetés- és járulákszámítást is menedzselhetsz az online platformon.

Néhány kattintással összekötheted Billingo fiókoddal is és villámgyorsan és automatikusan számlázhatsz. A Billingo átveszi a vendég és a szolgáltatás adatait, kiállítja, és ha szeretnéd, ki is küldi helyetted a számlákat.

A BWNET-Billingo összekötésről itt tudhatsz meg még többet =>

Salonic - szuperkönnyű időpontfogalalás és adminisztráció

A Billingo egyik népszerű időpontfoglaló rendszerösszekötése a Salonic, mely 100%-ban hazai fejlesztésű, profi online ügyfélkezelő rendszer, ahol amellett, hogy pofonegyszerűvé teszi az ügyfelek időpontfoglalásait, beépített marketing funkciók is segítik a szolgáltatóipar vállalkozások, így a fodrászok, szépségszalonok, masszázsszalonok és tetoválószalonok mindennapjait.

Felülete 100%-ban testreszabható, könnyen átlátható, felhasználóbarát. Lehetőség van munkatársak rögzítésére és különböző jogosultságok kezelésére is.

A foglalási felületek könnyen integrálhatók weboldaladba, Facebook illetve Instagram oldalba, így még egyszerűbbé, a nap 24 órájában elérhetővé válik az időpontfoglalás.

A digitális naptárba lehetőség van manuálisan is felvinni időpontokat abban az esetben, ha a vendégek ragaszkodnak a telefonos vagy e-mailes foglaláshoz, a rendszer ezeket összegzi, így minden egyhelyen látható.

Online emlékeztetőkkel csökkenthető az elfelejtett alkalmak száma, a lemondott időpontokról pedig e-mailben értesíthetők a törzsvendégek.

Az ügyféladatbázis számára küldhető hírlevél, ajándékutalvány, kuponok vagy sms-ek, valamint beépített Facebook Ads és Google Tag Manager pedig hatékonyabbá teszi a hirdetéseket.

A Salonic időpontfoglaló program és a Billingo összekapcsolásával nem csak a bejelentkezések automatizálhatók, de a szolgáltatás végén néhány gombnyomással, közvetlenül a Salonicból számlázhatsz és kiküldheted bizonylataidat e-mailben is, szükség esetén nyomtathatod őket.

A Salonic és a Billingo összekötéséhez mindkét felülethez saját fiók szükséges.

Olvass még többet a Billingo-Salonic összekötésről =>

Ha még nem regisztráltál a Billingóba, tedd meg gyorsan!
Regisztrálok

Hasonló cikkek a kategóriában

Melyik a legjobb bankszámla egy kkv-nak ma Magyarországon

Melyik a legjobb bankszámla egy kkv-nak ma Magyarországon?

Vállalkozásfejlesztés 2025.03.19. - 7 p. olvasás

Folyamatosan emelkednek a céges banki költségek, melyek állandó nyomás alatt tartják a hazai kis- és középvállalkozásokat. A kérdés az, hogy hogyan lehet ezt cs...

Vállalkozóként cserélnéd le az autódat? Így finanszírozhatod

Vállalkozóként cserélnéd le az autódat? Így finanszírozhatod

Vállalkozásfejlesztés 2025.03.13. - 7 p. olvasás

Korábban cégautót fenntartani anyagilag kifejezetten kedvező volt a magánhasználat költségeihez képest. Ma már ez nem feltétlenül van így, ezért lehet, hogy saj...

követeléskezelés

Mondj búcsút a kintlévőségeknek a Billingo követeléskezeléssel

Vállalkozásfejlesztés 2025.03.11. - 2 p. olvasás

A számlák kiállítása még csak a kezdete az üzleti folyamatoknak. Az igazi kérdés az, hogy a teljesítések után mikor és hogyan érkezik meg a pénz. A kintlévősége...

GINOP plusz 1.4.3

KKV Technológia Plusz Hitelprogram - GINOP Plusz 1.4.3-24

Vállalkozásfejlesztés 2025.02.18. - 5 p. olvasás

A KKV Technológia Plusz Hitelprogram 0%-os kamatozású hitellel segíti a vállalkozások technológiai fejlesztését és versenyképességük növelését. A kedvezményes h...

Hitelkiváltás vállalkozóknak: így spórolhatsz a kölcsönödön

Hitelkiváltás vállalkozóknak: így spórolhatsz a kölcsönödön

Vállalkozásfejlesztés 2025.02.13. - 6 p. olvasás

A vállalkozásod pénzügyei valószínűleg az elsődleges figyelmedet élvezik, de ettől még magánemberként is lehetnek olyan céljaid, amelyekhez a bank pénzére van s...

Megbízási szerződés

Megbízási szerződés érthetően -» mikor, kivel és hogyan?

Vállalkozásfejlesztés 2025.01.29. - 18 p. olvasás

A megbízási szerződés az egyik leggyakrabban alkalmazott szerződéstípus, mert rugalmas jogviszonyt biztosít a feleknek, és akár olyan egyedi feladatok, pontosan...

Back to Top