Itt a Billingo Ads, a vadonatúj és egyedi online marketing eszközöd

Adózás, NAV 2021.08.18. - 8 p. olvasás

“A reklámköltségek fele kidobott pénz, csak azt nem tudni, hogy melyik fele!” David Ogilvy, a világ leghíresebb reklámszakemberének mondását talán mindenki ismeri. Világszerte milliók foglalkoznak vele, hogyan lehet a vásárlók figyelmét minél olcsóbban, minél gyorsabb és minél hosszabb időre megszerezni. Mostantól a Billingódnak is van erre egy hatékony eszköze. Íme a vadonatúj Billingo Ads!

Itt a Billingo Ads, az egyedülálló, vadonatúj online marketing eszközöd

Hirdess a konkurencia kizárásával

Az online jelenlét és az e-kereskedelem a kialakulása óta folyamatos és látványos emelkedést mutat. Ahogy pedig egyre fiatalodik a vállalkozói réteg, úgy válik egyre inkább igazzá, hogy ami nincs az interneten, az nem is létezik. 

Ebből adódóan persze egyre nagyobb a zaj is, egyre nehezebb előtérbe kerülni, egyre drágábbak a hirdetések, egyre inkább szem előtt van a konkurencia és sorra jelennek meg az újabb és újabb versenytársak is. Nincs mese, fel kell venni a kesztyűt. A Facebook, a Google és az Instagram mellett pedig muszáj megtalálni azokat az online marketing eszközöket is, amelyeken keresztül bármikor, egyszerűen, gyorsan kommunikálhatunk a saját felhasználóinkkal. 

Tökéletes eszköz erre a sokak által már tucatnyiszor temetett e-mail marketing, egy saját közösség építése és a Billingo Marketing termékcsalád legelső, fantasztikus újítása, a Billingo Ads. 

Hogy kerül a marketing a Billingóba?

Az inspiráló kulisszatitkokról egyenesen Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója mesélt:

“A Billingo célkitűzése a kezdetek óta az volt, hogy minél inkább segítse a hazai vállalkozásokat a mindennapi folyamataik egyszerűsítésében, gyorsításában, automatizálásában. Ennek pedig nagyon fontos lépése, hogy a hatékonyságnövelésre és üzletfejlesztésre használt eszközök minél inkább egy felületre korlátozódjanak.

Ezért került a Billingóba a több mint 50 szuper integráció, a Könyvelői fiók, a Pályázatfigyelő, a Céginfó vagy a Partnerfigyelő, és most az egyik személyes kedvenc területem, a marketing. 

A Billingo Marketinggel mostantól még tovább egyszerűsödik a hazai vállalkozók munkája, mert a megszokott billingós felületre újabb hasznos feladatkör integrálódik. Ezzel még átláthatóbbá válnak a feladatok, miközben az új eszköz - és hamarosan eszközök - segítségével a marketingkommunikáció egy teljesen új oldalról fogja növelni a billingósok bevételeit. 

A Billingo Marketing legelső tagja a most debütáló Billingo Ads kampány- és hirdetéskezelő rendszer, amivel előzetes marketingtudás- és tapasztalat nélkül bárki, de tényleg bárki, percek alatt összerakhat és elindíthat egy új kampányt. A funkció ugyanakkor remekül használható márkaépítést célzó hirdetésekre, újdonságok bemutatására vagy időszakos akciókra egyaránt. 

Persze, ahogy már megszokhattunk, a Billingo Marketing sztorinak itt még korántsincs vége. Valójában ez még csak a kezdet!”

Mire jó a Billingo Ads?

A Billingo Ads egy hatékony kampány- és hirdetéskezelő rendszer, ami a számlázón keresztül küldött bizonylataid letöltési oldalát hatékony marketingfelületté alakítja. Mindezt percek alatt, még akkor is, ha nincs semmilyen előzetes marketingtapasztalatod. Lehet női karórás webáruházad, b2b céged vagy éppen szabadúszó vagy, teljesen mindegy.

Ezzel az újító megoldással hatékonyan növelheted az eladásaidat, bővítheted a törzsvásárlói körödet és építheted a márkaismertségedet. Mindezt egy konkurencia és marketingzajmentes, gyönyörű felületen.

A Billingo Ads az online marketing hirdetések egy eddig még kiaknázatlan területére épít, és az értékesítési folyamat egyik legforróbb pillanatában szólítja meg a vevődet. Segítségével a hirdetéseidet, ajánlataidat, következő vásárlásra csábító kuponjaidat az éppen nálad vásárló vevőidnek jelenítheted meg.

Sok vállalkozás csak az új vevők megszerzésére koncentrál, pedig ez akár 5-10x is többe kerülhet, mint egy meglévő vásárlót ismételt vásárlásra bírni. A visszatérő vevőkből pedig törzsvásárlók lehetnek, akik rendszeres és biztos bevételt jelenthetnek a vállalkozásodnak. 

Éppen erre épít a Billingo Ads. 

Képzeld el, hogy

a Facebookon feladott hirdetésed alapján új vevő vásárol nálad. A termékkel és/vagy szolgáltatással együtt pedig természetesen a számlád is megérkezik hozzá. A számlaértesítő e-mailből egy kattintással azonnal a számlaletöltő oldalra navigál, hogy ellenőrizze a kiállított bizonylatot. Itt pedig a te a legújabb, visszautasíthatatlan ajánlatod fogadja. Íme a profi keresztértékesítés mintapéldája. Tanítani kellene!

Ez a hirdetés akár a tiéd is lehetne:


A megújult számlaletöltő oldal maximálisan a vállalkozásod bevételnövelő érdekeit szolgálja. Közvetlenül a vásárlás után a vevőd a lehető legbefogadóbb állapotban van. Éppen most szavazott neked bizalmat, szüksége van rád, a termékedre és mindennél jobban vágyik rá, hogy megkaphassa. Ezt a felfokozott pillanatot tudod a Billingo Ads-szel bevételnövelésre használni, egy kapcsolódó termék, szolgáltatás vagy visszautasíthatatlan ajánlat felajánlásával. 

Bármikor újabb és újabb kampányt indíthatsz az aktuális akcióidról, kizárólag vásárlóidnak szóló ajánlataidról, bemutathatod a legújabb szolgáltatásodat vagy akár extra kupont adhatsz a következő vásárláshoz.

A marketinglehetőségeknek csak a képzeleted szab határt.

A hirdetésedet bármilyen marketingelőképzettség nélkül, néhány perc alatt összeállíthatod, akár naponta cserélheted az ajánlatokat, és azt is te határozod meg, hogy kinek jelenjen meg a hirdetés. 

A legjobb az egészben, hogy ezen a marketingfelületen a konkurencia maximális kizárásával hirdethetsz, és pontos statisztika alapján, csak és kizárólag a valóban megjelenő hirdetések után kell fizetned. 

Nézd, milyen szuper a hirdetéskezelői felület:

Azért is megéri használni a Billingo Ads-et, mert 

  • a saját felületeden, a konkurencia kizárásával kommunikálhatsz
  • pillanatok alatt indíthatsz új kampányokat 
  • tapasztalat nélkül is egyszerűen állíthatod össze a hirdetéseidet
  • kész sablonokból dolgozhatsz
  • szerkeszthető felületen szabhatod testre a kampányaidat
  • API-n keresztül és manuálisan kiállított számlákra is hirdethetsz
  • szabályozhatod, ha egyes számláknál nem szeretnéd a kampányt futtatni
  • számlatömbönként különböző kampányokat indíthatsz,
  • egyedülálló felületet kapsz a keresztértékesítésed növelésére
  • jól tervezhető, megjelenésalapú hirdetési költségekkel kalkulálhatsz
  • a beszédes statisztikák segítenek vezetni a konverziókat és megtérüléseket, 
  • akár egész évre előre megtervezheted a kampányokat.

Építsd be a Billingo Ads-et a marketing stratégiádba, csábítsd vele újabb és újabb vásárlásra vevőidet és nevelj belőlük visszatérő vevőket és törzsvásárlókat egyszerűen!

Próbáld ki a Billingo Ads-et »

Hogyan működik a Billingo Ads?

A Billingo Ads használata az online számlázó kiegészítő szolgáltatása. Hirdetéseid azoknak a vevőknek jelennek meg, akiknek éppen számlát állítasz ki. A Billingo Ads használata nagyon egyszerű. A kampányt bármilyen marketingelőképzettség nélkül pillanatok alatt összeállíthatod. 

  1. Lépj be a Billingo Ads-be és válaszd ki, hogy melyik számlatömbben kiállított számlákhoz szeretnél kampányt indítani. Ha több számlatömböd is van, akkor akár mindegyikhez külön kampányt indíthatsz.
    Billingo tipp: Minél inkább célcsoportspecifikus hirdetést tudsz indítani, annál nagyobb konverzióra, továbbkattintásra és bevételnövekedésre számíthatsz. 
  2. Töltsd fel a számlatömbhöz tartozó logót. Ez a számlaletöltő oldalon jelenik majd meg. A logó alapján első pillantásra beazonosíthatóvá válik a vállalkozásod. 
  3. Válaszd ki, hogy milyen sablonok esetén jelenjen meg a hirdetésed.
  4. Hozd létre a kampányodat.
  5. Add meg a kampány nevét.
  6. Válaszd ki, hogy melyik számlatömbök esetén jelenjen meg a hirdetés.
  7. Állítsd be a kampányidőszakot.
  8. Válaszd ki a Bizonylatletöltő oldal típusát és a hirdetés megjelenési formáját. 
  9. Add meg a kampány linkjét. Ide landolnak majd az érdeklődők a hirdetésből. 
  10. Formázd a saját ízlésed szerint a gombot és a hirdetés szövegét.
  11. Töltsd fel a kampányképet és a borítót. 

Ennyi az egész. A kampányod elkészült, és a következő kiállított számlád számlaletöltő oldalán már meg is jelenik. 

Ha adott hónapban a választott keretnél több számlát állítasz ki, és idő előtt lefogy a hirdetési kereted, a rendszer azonnal figyelmeztet, hogy a hirdetéseid nem tudnak megjelenni. Ekkor emelheted a választott csomagot vagy extra megjelenéseket is vásárolhatsz a következő havi fordulóig.

Próbáld ki a Billingo Ads-et =>

Billingo, Billingo mondd meg nékem...

A Billingo Ads-szel egyetlen percig sem fogod érezni, hogy a hirdetési költség ablakon kidobott pénz lenne. A statisztikában bármikor, naprakészen és pontosan látod, hogy

  • mennyiszer jelent meg a hirdetésed, az elszámolás alapja a megjelenések száma,
  • mennyiszer nézték meg a hirdetésedet, akkor is csak egy megjelenés után kell majd fizetned, ha a vevőd tízszer nézte meg a számlaletöltő oldalon a hirdetésedet,
  • mennyiszer kattintottak a hirdetésben megjelenő linkre, ennyi látogató érkezik a Billingóból a landoló oldaladra,
  • mennyiszer jelenhet még meg a hirdetésed adott hónapban, ezt bármikor növelheted.

Az online marketing stratégiád tervezésekor a Facebook, a Google és az Instagram hirdetések mellett mostantól a Billingóval is számolhatsz. Egészítsd ki az értékesítési folyamataidat, terelj forgalmat egyenesen a Billingódból is és építs minden eddiginél stabilabb törzsvásárlói hálót a kedvenc online számlázóddal!

Próbáld ki te is, hozd létre az első kampányodat!

Irány a Billingo Ads »

Hasonló cikkek a kategóriában

Adattörlő kód 2024-es változások

Adattörlő kód 2024-es változások ➡️ Így készülj fel

Adózás, NAV 2024.08.15. - 7 p. olvasás

A tartós adathordozók mellé a kereskedők kötelesek úgynevezett adattörlő kódot biztosítani a fogyasztók számára. 2024-ben azonban fontos változtatások módosítjá...

A 2024-es adóév legfontosabb változásai

A 2024-es adóév legfontosabb változásai

Adózás, NAV 2024.01.29. - 17 p. olvasás

Elindult az év, de fogalmad sincs, hogy milyen adóügyi változásokkal kell számolnod? Ebben a cikkben Fülöp Olga, a Számpatikus összefoglalta a legfontosabbakat,...

vállalkozó táppénz

Ha a vállalkozó táppénzre megy

Adózás, NAV 2023.11.09. - 7 p. olvasás

A vállalkozók között sokszor felmerül kérdésként, hogy mikor, milyen esetben jár számukra egy-egy pénzbeli ellátás. Ebben a cikkben most a táppénzzel kapcsolato...

Főállásúból mellékállású vállalkozás? Itt a vonatkozó szabályok

Főállásúból mellékállású vállalkozás? Itt a vonatkozó szabályok

Adózás, NAV 2023.08.31. - 10 p. olvasás

Sokszor felmerül kérdésként a Billingo Facebook csoportban is, hogy főállás mellett hogyan, milyen formában vállalkozhatunk. Illetve az is, hogy ennek milyen ad...

hipa

Hogyan számítjuk ki az iparűzési adót?

Adózás, NAV 2023.07.28. - 7 p. olvasás

Mivel az iparűzési adó egy helyi adó, ezért annak pontos szabályait mindig a helyi adó törvény (1990. évi C. tv.), valamint a székhelyünk és telephelyünk szerin...

kismama vállalkozó

Egyéni vállalkozás működtetése kismamaként

Adózás, NAV 2023.06.21. - 9 p. olvasás

Az közismert tény, hogy a heti 36 órát elérő munkaviszony mellett vállalkozók nem kötelezettek minimum járulékfizetésre. Viszont ha valaki gyermeket vállal, és ...

Back to Top