Tarolt a Billingo a Magyar Marketing Szövetség neves versenyén, ahol 11 marketing gyémántot nyertünk, ezzel az év leginkább marketingaktív vállalkozása lettünk. Óriási az öröm és büszkeség a Billingo irodában, amely nem jöhetett volna létre nélkületek. Jöjjenek a részletek!
Idén hatodik alkalommal rendezték meg a Marketing Diamond Awards-ot, melynek fő célja megmutatni, hogy a szakmai díjak nem csak a nagy ügynökségek és a híres márkák kiváltságai. A verseny egyben teret nyit a kisebb cégeknek és alacsonyabb marketingbüdzsével gazdálkodóknak, hogy bemutathassák kreatív és hatékony kommunikációs megoldásaikat és aktivitásukat. 11 kategóriában összesen 125 pályázat érkezett.
A Magyar Marketing Szövetség idén először ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazta a pályázókat. A zsűriben a marketing szakma jeles képviselői döntöttek a fődíjak és a különdíjak sorsáról. Meghatározott szempontok alapján úgynevezett ‘marketing gyémántokkal’ jutalmazták a pályázatokat. A legtöbb marketing gyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2020”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Megbízója 2020” Díjat kapja.
Idén a Lounge Group szakmai különdíjakkal, képzésekkel is támogatja a nyerteseket.
A Billingót idén negyedik alkalommal jutalmazták a Marketing Diamond Awards-on, ezúttal azonban olyan elismerésben részesültünk, amelyet csak legmerészebb álmainkban gondoltunk: a beadott 12 pályázatunk közül 11 kategóriában nyertünk és elhoztuk az ügyféloldal fődíját, az ”Az Év Megbízója” címet.
Az alábbi kategóriákban gyűjtöttünk értékes marketing gyémántokat
A Billingónál fontos küldetésünknek érezzük a fiatalok vállalkozóvá válását, valamint a magyar vállalkozások digitalizációját. Alapítványoknak és nonprofit szervezeteknek ingyenesen biztosítjuk a szolgáltatásunkat. Rendszeresen támogatunk szakmai programokat, előadás sorozatokat. Emellett igyekszünk a szívbéliségünket példaként és inspiráló eszközként is használni, ezért CSR-tevékenységünk központi eleme a beteg gyermekek támogatása. Nagy figyelmet szentelünk annak, hogy ezt szakértőkkel közösen tegyük, így három alapítvánnyal is együtt dolgozunk.
2020 májusában megújult a billingo.hu és újragondolásra került a jól megszokott dizájn, mely hét év alatt a Billingo védjegyévé vált. Célunk volt továbbra is megtartani a laza, fiatalos arculatot, ugyanakkor szerettük volna, ha egyben tükrözi a Billingo pénzügyi vállalkozásként elvárható megbízhatóságát és nem nélkülözi a modern digitális cégek könnyedségét. Reméljük, nektek is nagyon tetszik a végeredmény!
Direkt marketing kampányaink fókuszában a Billingóba történő költözésen túl, annak komfortos belakása állt. Nem ismeretlen fogalom, hogy valaki regisztrál egy szoftverbe, de végül nem kezdi el használni. Fontosnak éreztük, hogy az újdonsült Billingósok megismerjék, ténylegesen használatba is vegyék számlázójukat, a mindennapjaik során élvezzék a kényelmi funkciókat, ezért néhány hónapig a fizetős szolgáltatásokat is ingyenessé tettük. Közvetlen megkeresésekkel mértük fel, hogy Billingósaink mennyire elégedettek és nyitottak akár az előfizetéses csomagokra, melyek jelentősen megkönnyítik a vállalkozások adminisztrációját.
Nem titkolt célunk volt lerombolni azon előítéleteket, melyek szerint az online számlázók helyettesíteni tudják a könyvelőket és egyben szoros együttműködést kialakítani a könyvelői szakmával. Arra a kérdésre kerestük a választ, hogy mitől vonzó egy szoftver a könyvelők számára és hogyan tudnánk még jobban segíteni a munkájukat. Bár a koronavírus járvány szinte mindent felülírt 2020-ban, március 5-i eseményünket azonban még sikeresen megtartottuk a szükséges egészségügyi óvintézkedések mellett.
Ebbe a kategóriában a szakértői cikkekkel, kampányunkkal neveztünk. Elsősorban a szakértői státusz erősítése és az edukáció volt az álmunk. Hasznos információkat kívántunk átadni adózás, könyvelés, e-kereskedelem, startup, jog, fintech témákban.
Mi, a Billingónál küldetésünknek érezzük, hogy a számlázást száműzzük a nyűggel járó, kötelező és időrabló feladatok közül, amelynek kiváló eszközei közösségi média felületeink. Instagram oldalunk főszereplője Billy, aki laza és vicces motivációs üzeneteivel, edukáló posztjaival visz színt a vállalkozások mindennapjaiba. Facebook oldalunkra egy áprilistól júliusig tartó videókampány-sorozatot készítettünk azokról a vállalkozásokról, akik ma már tudják, hogy Billingózni pofonegyszerű. A kötelező online adatszolgáltatás miatt egyben ez egy kiemelt időszak volt számunkra, amelyre nagy szeretettel emlékszünk vissza. Klassz feladat volt a tervezéstől a videók leforgatásán át az utómunkáig. És nem csak mi szerettük, hanem ti is, videóinkra több mint 500 komment, közel 2500 reakció született.
A márkaépítés is egy igen izgalmas projektünk volt 2020-ban. Azon dolgoztunk, hogy egy olyan márkaélményt adjunk, amely illeszkedik számlázó programunk korábbi arculatába, ugyanakkor méltó az újraírt szoftverhez és a későbbiekben megjelenő további, a vállalkozásokat segítő szolgáltatásokhoz. Megőriztük Billy barátságos, laza karakterét, de föltöltöttük egy innovatív, gyorsan fejlődő arcéllel: ifjú, vonzó üzletemberré vált. A megújult billingo.hu-n a korábbi rózsaszínbe hajló logót sötétkékre váltottuk. Az átalakított honlap háttérszíne világoskék lett, így az összhatás továbbra is világos alapszín, de karakteresebb embléma. Rengeteg pozitív visszajelzés érkezett.
A kötelező NAV-adatszolgáltatás átalakulásának kampányainkban kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a vállalkozásokhoz eljusson a lehető legtöbb információ azzal kapcsolatban, hogyan tehetik automatikussá a számlaadat-jelentést és egyszerűvé a megnövekedett adminisztrációt.
Arról már beszéltünk, hogy a videók igazi sztárok voltak tavaly a Billingo életében. Bár az online számlázó programot általánosságban vállalkozók használják a törvényi kötelezettség teljesítésére, azonban nagyon eltérőek a motivációk és a felhasználási szokások például egy katás egyéni vállalkozó, vagy egy webáruház üzemeltető esetében, akinek elsősorban az API-hívások fontosak. Ezért is mutattunk be több szektorból olyan Billingósokat, akiknek a mindennapjaik része az online számlázó és a bizonylatok kiállítására nem plusz adminisztrációs teherként, hanem valódi élményként, a vállalkozói siker forrásaként tekintenek. Emellett kedvenceink voltak azok az animációs videók, amelyek egyszerűen, érhetően mutatják be a Billingo funkcióit. Óriási sikernek örvendett az időrabló kézi számlázásnak búcsút intő kisfilmünk is, melyet Spáh Dávid rendezett és Brasch Bence főszereplésével forgattunk.
A tartalommarketingnek kiemelt szerepe van a Billingo kommunikációjában. Folyamatosan készítjük a tartalmakat közösségi média felületeinkre. Imádjuk a számlázás témájában készülő e-bookokat, többek között összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat az online adatszolgáltatási kötelezettség változásairól, mely 2020 egyik kulcsfontosságú témája volt. Blogunkon pedig szakértőink segítenek eligazodni a jogszabályokkal kapcsolatos változásokban és tippeket információkat adni a vállalkozások mindennapjait érintő kérdésekben.
Ha a Billingós elégedett, mi is boldogok vagyunk. Nincs is annál fontosabb, hogy mind az ingyenes, mind a többletszolgáltatásokat, kényelmi funkciókat tartalmazó előfizetéses csomagokat választók is örömmel lépjenek be és használják kedvenc számlázójukat. Emellett nagy fókuszt szentelünk a könyvelőknek, akiknek egyedi funkciókat biztosítunk a könyvelői fiók keretében, valamint minden egyébként fizetős szolgáltatásunkat díjmentesen biztosítjuk számukra. Tekintettel arra, mindannyiuknak mások az igényei és felhasználói szokásai, ezért elengedhetetlennek tartjuk a folyamatos párbeszédet. 2020-ban is több kérdőívet küldtünk ki és Billingósaink visszajelzései alapján alakítjuk folyamatosan folyamatainkat.
Nagyon szépen köszönjük a szakmai zsűrinek az elismeréseket és ígérjük, nem dőlünk hátra. Ezt a fantasztikus sikert ugyanis veletek, a Billingo felhasználóival közösen értük el. Köszönjük, hogy a Billingót használjátok, hálásak vagyunk a bizalmatokért és visszajelzéseitekért, amelyekkel segítitek a munkánkat, hogy minél egyszerűbbé és örömtelibbé tehessük az online számlázást és vállalkozásvezetés mindennapjait. Az ilyen elismerések pedig még inkább arra sarkallnak bennünket, hogy turbó fokozatba kapcsoljunk és hozzuk ki a Billingóból a legtöbbet. Öveket becsatolni!
Nincs még Billingo fiókod? Regisztrálj egyet!
Jóóó, én is szeretnék billingózni!
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...