Óriási lépést tett a Magyar Marketing Szövetség, 2023. június 22-én ugyanis megalakult a Női Marketing Tagozata. A szakmai szervezet több mint 30 éves fennállásának mérföldköve ez, a társadalmi elköteleződéshez pedig a Billingo is csatlakozott, Sárospataki Albert alapító is az elnökség tagja.
A Magyar Marketing Szövetség új tagozata mindenképp színt visz majd a szakmába, és egyfajta reform lépésnek is tekinthető a nők irányába való elköteleződés. Korábbi, nőkre szabott kampányokkal foglalkozó cikkünkben már megírtuk, hogy a vásárlások jelentős többségében nők hoznak döntéseket, ezért kiemelt figyelem illeti őket marketing szempontból is. Hiszen mit ér a marketing kommunikáció, ha nem a közönségre szabják?
Felismerve ezt az MMSZ már Női Marketing Tagozattal halad tovább, amelynek elnökévé Pálfi Évát, a B2W alapítóját választották meg. A tudatos marketing megkerülhetetlen 2023-ban, ezért is hiánypótló a Női Marketing Tagozat, amely a társadalmi szerepvállalás mellett az értékteremtésben hisz.
Az alelnökök Piros Attila, a Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgatója, a Wealfort alapítója és Rózsa Judit, a J. Rose Clinic Bemer csoportvezetője. Az elnökségi alapító tagok közt pedig Sárospataki Albert is ott van, hiszen mi a Billingónál hiszünk a női egyenjogúságban, a női szerepek megfelelő kibontakoztatásában.
Nagyvállalatok, felsővezetők és reklámszakemberek olyan hozzáértő közössége ez, amely utat mutat a hatékony marketing kommunikáció tengerében, miközben társadalmi szerepvállalás is.
“Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. A szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük” - kommentálta a megalakulást az MMSZ elnöke, Hinora Ferenc.
A tagozat elsődleges céljai közé tartozik, hogy azokat a vállalkozásokat segítse, amelyek fő célcsoportja a női ügyfelek. A megszokott, sematikus és néha unalmas kommunikáció helyett ugyanis teljesen más irányt érdemes meghatározni az ő elérésükre, ezt a B2W kommunikáció sikeressége már többszörösen bebizonyította.
A B2W alapítója, és a Tagozat elnökké választott női marketing szakértője, Pálfi Éva elmondta:
“Tudásuk és tapasztalatuk garancia arra, hogy együtt végre megteremthetjük azt az ideális egyensúlyt, mely hitelesen segíti a nőket otthon és a munkában egyaránt, a cégeket pedig, akik nőknek adnak el, a stabil növekedésben.”
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...