A számlázó programok megjelenése óta a számlázás többé már nem egy unalmas és időrabló feladat. Sőt, mára sok vállalkozás úgy gondolja, hogy ideje feldobni a kiállított számlák arculatát, és ezzel együtt az ügyfél hangulatát is. Nézd meg ezt a 9+1 kreatív megoldást, ami után te is vidámabban számlázol majd.
Ahhoz, hogy egy cég kitűnjön a versenytársak tömegéből és megragadjon vásárlók emlékezetében, egy emlékezetes és erős arculatra van szüksége. Ezt már a középkori kereskedők is tudták, ezért is helyezték el a különböző cégéreket és logókat a számlákon.
Napjainkban a márkajelzések mellett már egyre több vállalkozás használ formabontó, és néhol vicces grafikai megoldásokat is a számlákon.
Meglátszik, hogy ezt a szemrevaló retro számlát egy designer cég készítette. Akik ráadásul gondosan odafigyeltek arra is, hogy a vállalkozás arculati elemei - betűtípusok és színek – megjelenjenek a számlán. Így kell átgondoltan és kreatívan márkát építeni.
Egy újabb ötletes megoldás, ami ezúttal egy művész portfóliójának hangulatát idézi meg. Te is megjegyeznéd a céget, akitől hasonló számlát kapsz igaz?
Ahhoz kétség sem férhet, hogy az alkotónak sikerült egy emlékezetes számlát kiállítania. Az viszont már jóval érdekesebb kérdés, hogy ez vajon melyik vállalkozás arculatával egyeztethető össze.
Egyszerű, könnyen átlátható számla, amit a piros színnel ügyesen feldobtak. A rajz nélkül szerintünk azonban még profibb hatást is elérhettek volna.
Nagyjából úgy, mint ez a cég, aki egy nagyon modern és divatos számlát hozott össze, ami leginkább egy infografikára hajaz.
Ez a számla nem tartogat semmi különlegeset egészen addig, amíg meg nem fordítod. Ezt az igényes és szórakoztató dizájnt könnyedén el tudjuk képzelni például egy gyermekjátékokat forgalmazó vállalkozáshoz.
Ez a számla már nemcsak egyedi dekorációkat használ, hanem egy iskolai füzetlapot formál meg. Letisztult, elegáns és mindenképpen emlékezetes megoldás.
Ennél a vállalkozásnál még bátrabbak voltak, és origami formába csomagolták számlájukat. A barna és kék színválasztás egyébként igazán stílusos, a végeredmény pedig igencsak látványos lett.
Átlagos dizájn, visszafogott színek – első ránézésre semmi különös nincs ebben a számlában. Ha viszont közelebbről megnézed, akkor feltűnik, hogy a címsorban nem a vásárlást köszönik meg az ügyfélnek, hanem azt, hogy tönkretette a napjukat. Úgy tűnik ennél a vállalkozásnál valóban csak teher a számlázás.
A felsorolás végére egy nem hivatalos számlát hagyunk, amit egy kislány állított ki az édesapja számára. A gyermek a szülők számítógépét mentette meg néhány javítással, a munkát pedig egy családi pizzázásért vállalta.
Hogy végül ezek a számlák mekkora sikert arattak az ügyfelek körében azt nem tudjuk. Azt viszont igen, hogyan segíthet egy ötletes számla megragadni az ügyfelek emlékezetében, és az egyszeri vásárlóból visszatérő ügyfelet szerezni.
Nézd meg, hogy vállalkozásodhoz melyik számla illik a legjobban. »
Ha a vásárlói közösségnek lenne neme, nő lenne - ez az egyik szlogenje a B2W fesztiválnak, amelyet idén ötödik alkalommal rendeznek meg. Hidd el, te is olyan vá...
A könyvelő letisztázza egy vállalkozás adminisztrációját, pénzt takarít meg a cégeknek, összességében segíti a helyes stratégia kialakítását. Nincs ez másként á...
Milliókkal többet hozhat a konyhára, ha van egy jó üzleti terved. Több pályázati pénz befolyásával, magasabb befektetői bizalom járhat, ha a céged fundamentuma ...
Az idő egy vállalkozónak a legnagyobb kincse. Így aztán amennyi időt csak lehet, érdemes megspórolni a pénzügyekben is. De hogyan lehet ezt aprópénzre váltani, ...
Egy vállalkozónak mi sem lehet kérdés annál jobban, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni a vállalkozását. Hatékonyság, azaz kevesebb költség, több bevétel. Ezek...
Még tart a nyár, fordítsd vállalkozásod előnyére a lendületet, hogy egész évben pezsgő legyen a céges légkör és a gazdasági helyzeted. Értékelj, tervezz, strukt...