A számlázó programok megjelenése óta a számlázás többé már nem egy unalmas és időrabló feladat. Sőt, mára sok vállalkozás úgy gondolja, hogy ideje feldobni a kiállított számlák arculatát, és ezzel együtt az ügyfél hangulatát is. Nézd meg ezt a 9+1 kreatív megoldást, ami után te is vidámabban számlázol majd.
Ahhoz, hogy egy cég kitűnjön a versenytársak tömegéből és megragadjon vásárlók emlékezetében, egy emlékezetes és erős arculatra van szüksége. Ezt már a középkori kereskedők is tudták, ezért is helyezték el a különböző cégéreket és logókat a számlákon.
Napjainkban a márkajelzések mellett már egyre több vállalkozás használ formabontó, és néhol vicces grafikai megoldásokat is a számlákon.
Meglátszik, hogy ezt a szemrevaló retro számlát egy designer cég készítette. Akik ráadásul gondosan odafigyeltek arra is, hogy a vállalkozás arculati elemei - betűtípusok és színek – megjelenjenek a számlán. Így kell átgondoltan és kreatívan márkát építeni.
Egy újabb ötletes megoldás, ami ezúttal egy művész portfóliójának hangulatát idézi meg. Te is megjegyeznéd a céget, akitől hasonló számlát kapsz igaz?
Ahhoz kétség sem férhet, hogy az alkotónak sikerült egy emlékezetes számlát kiállítania. Az viszont már jóval érdekesebb kérdés, hogy ez vajon melyik vállalkozás arculatával egyeztethető össze.
Egyszerű, könnyen átlátható számla, amit a piros színnel ügyesen feldobtak. A rajz nélkül szerintünk azonban még profibb hatást is elérhettek volna.
Nagyjából úgy, mint ez a cég, aki egy nagyon modern és divatos számlát hozott össze, ami leginkább egy infografikára hajaz.
Ez a számla nem tartogat semmi különlegeset egészen addig, amíg meg nem fordítod. Ezt az igényes és szórakoztató dizájnt könnyedén el tudjuk képzelni például egy gyermekjátékokat forgalmazó vállalkozáshoz.
Ez a számla már nemcsak egyedi dekorációkat használ, hanem egy iskolai füzetlapot formál meg. Letisztult, elegáns és mindenképpen emlékezetes megoldás.
Ennél a vállalkozásnál még bátrabbak voltak, és origami formába csomagolták számlájukat. A barna és kék színválasztás egyébként igazán stílusos, a végeredmény pedig igencsak látványos lett.
Átlagos dizájn, visszafogott színek – első ránézésre semmi különös nincs ebben a számlában. Ha viszont közelebbről megnézed, akkor feltűnik, hogy a címsorban nem a vásárlást köszönik meg az ügyfélnek, hanem azt, hogy tönkretette a napjukat. Úgy tűnik ennél a vállalkozásnál valóban csak teher a számlázás.
A felsorolás végére egy nem hivatalos számlát hagyunk, amit egy kislány állított ki az édesapja számára. A gyermek a szülők számítógépét mentette meg néhány javítással, a munkát pedig egy családi pizzázásért vállalta.
Hogy végül ezek a számlák mekkora sikert arattak az ügyfelek körében azt nem tudjuk. Azt viszont igen, hogyan segíthet egy ötletes számla megragadni az ügyfelek emlékezetében, és az egyszeri vásárlóból visszatérő ügyfelet szerezni.
Nézd meg, hogy vállalkozásodhoz melyik számla illik a legjobban. »
Folyamatosan emelkednek a céges banki költségek, melyek állandó nyomás alatt tartják a hazai kis- és középvállalkozásokat. A kérdés az, hogy hogyan lehet ezt cs...
Korábban cégautót fenntartani anyagilag kifejezetten kedvező volt a magánhasználat költségeihez képest. Ma már ez nem feltétlenül van így, ezért lehet, hogy saj...
A számlák kiállítása még csak a kezdete az üzleti folyamatoknak. Az igazi kérdés az, hogy a teljesítések után mikor és hogyan érkezik meg a pénz. A kintlévősége...
A KKV Technológia Plusz Hitelprogram 0%-os kamatozású hitellel segíti a vállalkozások technológiai fejlesztését és versenyképességük növelését. A kedvezményes h...
A vállalkozásod pénzügyei valószínűleg az elsődleges figyelmedet élvezik, de ettől még magánemberként is lehetnek olyan céljaid, amelyekhez a bank pénzére van s...
A megbízási szerződés az egyik leggyakrabban alkalmazott szerződéstípus, mert rugalmas jogviszonyt biztosít a feleknek, és akár olyan egyedi feladatok, pontosan...