A vállalkozói siker útja most digitalizációval van kikövezve. Aki ezen az úton jár, az a digitális marketingre helyezi a fókuszt 2023-ban, miközben olyan apróságok esetében is jelentős költségcsökkentést érhet el, amelyre kevesen gondolnak. Mielőtt a nyomdába küldenéd a jövő évi névjegykártyád terveit, olvasd el cikkünket, és spórolj!
A tudatos marketing tervezés nem kérdés, az utóbbi időkben publikált cikkeinkben egybehangzóan emelték ki a szakemberek, hogy a sziklaszilárd vállalati stratégia és a rugalmasság az első két lépés a vállalatok életben tartásához. A marketing tervet se felejtsd ki a képletből, ha válságállóvá tennéd a céged!
A jó marketing ugyanis mindent visz, a versenytársakkal szemben pedig számottevő előnyre tehetsz szert például az innovatív eszközök használatával. Csinálj valami újat, valami meghökkentőt, legyél egyedi, hogy a nehéz gazdasági helyzetben is téged válasszanak ügyfeleid.
Erre az egyik legjobb eszköz a papír alapú névjegykártyáid lecserélése. Digitális névjeggyel egyszerre lehetsz környezetvédő, trendi, és spórolhatsz a költségeiden, ráadásul több időd marad a hasznos dolgokra.
Nem kell nyomdába futkosnod és e-mailezned kéthavonta egy újabb megrendelésért, a digitális névjegykártyát egyszer veszed meg, és megmarad. Számtalanszor módosíthatsz a tartalmán, és az biztos, hogy minden ügyfeled lenyűgözöd vele. Egyszeri költség, folyamatos megtérülés!
A digitális névjegykártya tulajdonképpen egy NFC technológián alapuló plasztikkártya (bár egyre több helyen találkozni ennek bambusz verziójával), amelyre feltöltheted azokat az adatokat, amelyeket megosztanál magadról ügyfeleddel. Ezek lehetnek a tipikus névjegykártya adatok, mint az e-mail cím vagy a telefonszámod, de fotó, logo, pdf, helyadatok is megoszthatók partner telefonja és a kártyád közt.
Az okostelefonok egyből elmentik azokat a névjegyzékbe, de ha az NFC technológiát nem érzékelik, egy QR-kód is bescanelhető. Van olyan verzió, amelyhez applikáció is tartozik, és amelyen keresztül a végtelenségig variálhatod az adataid, ha tehát változik a logód, csak kicseréled, és már az új infókat tudod küldeni bárkinek, akinek okostelefonja van.
Az okostelefonok nyújtotta digitalizációs-költségcsökkentés tárháza egyébként meglehetősen széles. A Billingóval például kiválthatod a POS terminált, ami szintén remek költségcsökkentési mód, hiszen elég csak a telefonod használni, ami valljuk be, gyakrabban van nálad egy terminálnál. Így mindig tudod biztosítani a kártyás fizetési lehetőséget ügyfeleidnek.
A “Near Field Communication”, vagyis az NFC technológia két elektronikai készülék közti adatátvitelt és memória hozzáférést tesz lehetővé. A digitális névjegykártyával nemcsak a névjegyzékbe kerülsz, az ügyfél könnyen megtalál majd a címkézési metódusnak köszönhetően. Az okostelefont össze kell érinteni a névjegykártyáddal, és már a készüléken is vannak az adataid. Nincs felesleges papírhasználat -hogy ez miért fontos?
A digitális névjegykártyát környezetvédelmi okok miatt választóknak nem kell bemutatni a fakitermelés negatív környezeti hatásait. Azzal, hogy nem papír alapú kártyákból nyomtatsz szinte végtelen mennyiséget, rengeteget tehetsz a környezetért.
Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy a papír, illetve a gyártásához szükséges cellulóz ára óriási mértékben nőtt az elmúlt egy-másfél évben, és ez a tendencia növekedni látszik. Te költenél dupla annyit egy termékre, amelyet gyakorlatilag egyszer használsz, és rövid időn belül reprodukálnod kell?
Egy digitális névjegykártya egyszeri invesztíció, és az biztos, hogy a vásárlók szívébe lopod magad vele, legyen bármi is az ok, hogy ezt választod. A vállalkozásod pedig megszabadítod némi költségtől. Sok kicsi sokra megy, ha több ilyen apró lépést teszel a költségcsökkentésért, hamar összejön évi pár millió forint megtakarítás.
Ha a vásárlói közösségnek lenne neme, nő lenne - ez az egyik szlogenje a B2W fesztiválnak, amelyet idén ötödik alkalommal rendeznek meg. Hidd el, te is olyan vá...
A könyvelő letisztázza egy vállalkozás adminisztrációját, pénzt takarít meg a cégeknek, összességében segíti a helyes stratégia kialakítását. Nincs ez másként á...
Milliókkal többet hozhat a konyhára, ha van egy jó üzleti terved. Több pályázati pénz befolyásával, magasabb befektetői bizalom járhat, ha a céged fundamentuma ...
Az idő egy vállalkozónak a legnagyobb kincse. Így aztán amennyi időt csak lehet, érdemes megspórolni a pénzügyekben is. De hogyan lehet ezt aprópénzre váltani, ...
Egy vállalkozónak mi sem lehet kérdés annál jobban, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni a vállalkozását. Hatékonyság, azaz kevesebb költség, több bevétel. Ezek...
Még tart a nyár, fordítsd vállalkozásod előnyére a lendületet, hogy egész évben pezsgő legyen a céges légkör és a gazdasági helyzeted. Értékelj, tervezz, strukt...