Tudtad, hogy webáruházas rendelés egyik hátrányát, a kiszállítási idő okozta várakozást, könnyedén előnyöddé is kovácsolhatod? Most megmutatjuk neked, hogy egy emlékezetes csomagélménnyel hogyan szerezhetsz egyszeri megrendelők helyett hűséges és rendszeres vásárlókat.
A csomagélmény lényegében az az érzés, amit a vásárlód akkor él át, amikor kezébe veheti és kibonthatja a megrendelt terméket. Vállalkozásod sikerét illetően döntő fontosságú, hogy ez az élmény pozitív legyen. Hiszen a fogyasztó ebből érzi, hogy fontos számodra, hogy törődsz vele, és így valamelyest kárpótolod is a kiszállítás miatti várakozásért.
A termékek kicsomagolása sokaknál egy külön rituálé. De a csomagélmény fokozásával az átlagos fogyasztók számára is elnyújthatod a szerzés, a birtoklás tudatosulásának örömét. Ennek köszönhetően a cégedtől való rendelést jó döntésként élik majd meg és márkádnak is nagyobb értéket tulajdonítanak.
A legnagyobb vállalatok már felismerték a csomagélményben rejlő lehetőségeket. Az Apple például olyan gyertyákat árul, amelynek illata megegyezik az új termék dobozának illatával, így a vásárlóik utólag is felidézhetik azt. Számos olyan cég is akad, akik a látványos elemekben bíznak. Erről mutatunk egy érdekes montázst mielőtt felsoroljuk, hogy mire lesz szükséged a tökéletes csomagélmény eléréséhez.
Csomagolás
A vonzó külső sohasem elhanyagolható, még akkor sem, ha nem ez a legfontosabb termékelőnyöd. Vásárlód ez alapján szerzi majd az első benyomást a termékről, így már itt sokat tehetsz bizalmának elnyeréséért. Ha a csomagoláson megjeleníted céged logóját vagy egyéb arculati elemeit, akkor rögtön tudni fogják, hogy kitől érkezett a csomag.
A csomag díszítése
Szeretnéd vállalkozásod valamely erősségét (fiatalos lendület, megbízhatóság, precizitás, stb…) hangsúlyozni? Akkor használj ezt kifejező szalagot vagy címkét a csomagoláson.
Kísérőlevél
Ez egy olyan apró figyelmesség, amely az exkluzivitás érzetét kelti majd vásárlódban. Megköszönheted a vásárlást is egy rövid üzenetben, hasznos tanácsokkal tudatosíthatod terméked előnyeit. Egy jól eltalált üzenettel csökkentheted a vásárlástól való elállások számát.
Látványos számla
Mutasd meg vállalkozásod egyéniségét és profizmusát azzal, hogy egy színes és igényes számlát állítasz ki. A Billingónál 20 saját logóddal ellátott, formabontó eszámla sablon közül választhatsz. De a hamarosan érkező Billingo White Label segítségével akár teljesen egyedi dizájnt is adhatsz számláidnak. Ez a megoldás rengeteget segíthet vállalkozásod márkájának erősítésében, ezért ehhez számos hasznos tanácsot gyűjtöttünk össze neked itt.
Apró ajándék
Lepd meg vásárlódat valami olyasmivel, amire nem számít, de kifejezetten hasznos számára. Egy új kávéfőző esetén ez lehet egy ötletes füzet a legfinomabb kávékról. Hiszen amikor kinyitja a csomagot, akkor először az jut majd eszébe, milyen finomságokat fog elkészíteni. Ezekkel az ajándékokkal az érzékszerveit célozd meg, így már a kibontáskor biztos benne, hogy jól járt a termékkel.
Kupon
Az ajándékkal természetesen megcélozhatod határozottan az újravásárlást is. Ajándékozz olyan kupont, amely nem százalékos árengedményt ígér, hanem egy bizonyos összeg szerepel rajta. A vásárlók könnyebben lemondanak ugyanis egy jövőbeli lehetséges megtakarításról, mint arról a pénzösszegről, amit máris magukénak tudhatnak. Úgy érzik, hogy elveszik, ha nem használják fel a kupont.
Varázsold élménnyé a csomag átvételét vásárlóid számára, és hűségük nem lesz majd kérdéses. Tedd meg az első lépést most, és regisztrálj egy Billingo fiókot, és próbáld ki 30 napig ingyen, kötelezettségek nélkül!
Ha a vásárlói közösségnek lenne neme, nő lenne - ez az egyik szlogenje a B2W fesztiválnak, amelyet idén ötödik alkalommal rendeznek meg. Hidd el, te is olyan vá...
A könyvelő letisztázza egy vállalkozás adminisztrációját, pénzt takarít meg a cégeknek, összességében segíti a helyes stratégia kialakítását. Nincs ez másként á...
Milliókkal többet hozhat a konyhára, ha van egy jó üzleti terved. Több pályázati pénz befolyásával, magasabb befektetői bizalom járhat, ha a céged fundamentuma ...
Az idő egy vállalkozónak a legnagyobb kincse. Így aztán amennyi időt csak lehet, érdemes megspórolni a pénzügyekben is. De hogyan lehet ezt aprópénzre váltani, ...
Egy vállalkozónak mi sem lehet kérdés annál jobban, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni a vállalkozását. Hatékonyság, azaz kevesebb költség, több bevétel. Ezek...
Még tart a nyár, fordítsd vállalkozásod előnyére a lendületet, hogy egész évben pezsgő legyen a céges légkör és a gazdasági helyzeted. Értékelj, tervezz, strukt...