Mi a Daktela?
A Daktela kommunikációs központ egy felhő alapú megoldás, amely call centerek számára nyújt “OmniChannel” szolgáltatást, anyanyelvi támogatással egybekötve. A rendelkezésr álló összes kommunikációs csatornán támogatmuk a cégek ügyfeleit, legyen szó legyen szó hang, e-mail, SMS, webchat, Facebook, WhatsApp vagy bármilyen más kommunikációs platformról.
A Daktela integráció Neked készült
- amennyiben vállalkozásod minden területén profi szolgáltatást akarsz nyújtani,
- minél gyorsabban és egyszerűbben akarod megoldani a számlázással járó adminisztrációt,
- egyetlen, jól működő rendszerben akarod kezelni céged működését,
- szeretnél naprakész lenni a pénzügyeidet és a kintlévőségeket illetően.
A Daktela összekötés neked való, ha:
- a számlázóba automatikusan átkerülnek az ügyfeleid adatai, nem szükséges őket újra, egyesével, manuálisan megadnod,
- a rendszer néhány gombnyomással, automatikusan elkészíti a számládat,
- ha szeretnéd, a Billingo azonnal, e-mailben el is küldi a számlát a vevőnek,
- a számláidhoz a Billingo fiókodból bármikor hozzáférsz,
- a számlázódból bármikor újraküldheted a számláidat,
- hozzáférést adhatsz a könyvelődnek, így nélküled is bármikor letöltheti a könyvelési anyagot a Billingóból.
Mennyibe kerül?
A Billingo Daktela rendszere összekötés ingyenes. Az integráció használatához “API+Tömeges kiegészítő szükséges, amely bármely Billingo számlázó előfizetés mellé vásárolható.
Hashtags:
#daktela #okosugyfelszolgalat #cloud #helpdesk #omnichannel #ticketingsystem