Vissza

Rosszul adtam meg a vevő e-mail címét, így nem kapja meg a számlát. Hogyan tudom javítani?

2025.03.25. 13:37

Első lépésként a partner adatainál szükséges módosítani az e-mail címet, hogy a későbbiek során is megfelelő email címre kerüljön majd továbbításra a számla.

A Partnerek / Partnerlista menüpontban keresd meg az adott partnert és kattints a műveleteket jelző három pontra, majd a Szerkeszt gombra.

Névtelen6.png

Ezt követően a Számlák és bizonylatok / Kimenő számlák/Nyugták oldalon keresd ki a hivatkozott számlát és a sor végén kattints a három pontra, majd válaszd a Bizonylat kiküldése e-mailben opciót és küldd ki a helyes e-mail címre.

Névtelen7.png


Üzenj nekünk

Nem kaptál választ kérdésedre?

Keresd ügyfélszolgálatunkat.

Oldal tetejére